eFaktor har supportdesk med flere Moodle sertifiserte medarbeidere, som vil hjelpe deg med dine utfordringer. Alle kunder, som har en supportavtale med oss, får en garantert responstid innen 24 timer.

 

Spar tid og penger ved å kontakte oss. Vi gir deg rask og profesjonell hjelp til å løse problemet.

Vår supportdesk betjenes både via telefon og e-post. Alle supporthenvendelser, som kommer inn via e-post, legges inn i vårt supportsystem.
Du holdes da løpende oppdatert om din henvendelse til den er ferdigbehandlet.

support@efaktor.no

+47 41 42 15 30

I tillegg til support, preges vår hverdag også av mange spennende utfordringer, som ikke alltid er Moodle relatert. Vi følger godt med på den teknologiske utviklingen både når det gjelder skytjenester, applikasjoner og mobile enheter. Vi liker å være oppdaterte på nye trender og ny teknologi, slik at vi alltid kan gi våre kunder profesjonelle råd om både Moodle, e-læring og andre teknologiske utfordringer.